فرصت ها اتفاق نمی افتند، شما خالق آنها هستید.

متین ویال

فرق بین قوطی کرم تک جداره و دو جداره چیست؟

بسته بندی انواع محصولات آرایشی بهداشتی شیک و بسیار منحصر به فرد

امروزه لوازم آرایشی بهداشتی را به شیوه های مختلفی بسته بندی می کنند. استفاده از قوطی کرم تک جداره و قوطی کرم دو جداره با ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد از مدل های بسته بندی محصولات لوازم آرایشی به شمار می آید. برخی از لوازم آرایشی از جمله کرم ها را در این ظروف پلاستیکی قرار می دهند که از طراحی قابل توجهی برخوردار می باشد. انواع لوازم آرایشی بهداشتی، شیمیایی، دارویی و… را می بایست در ظروفی قرار داد که از زیبایی ظاهری چشمگیری بهره مند باشند. ضمن اینکه به نکات بهداشتی و مقاومت آن ها از ورود مواد سمی هم باید توجه داشت. به همین علت از قوطی کرم در این راستا استفاده به عمل می آورند. چرا که این قوطی ها از کیفیت مرغوب و استانداردی برخوردار بوده و به بهترین شکل کرم را در خود نگهداری می کنند. اما باید توجه داشت که تک جداره و دو جداره بودن این قوطی ها با هم متفاوت می باشد.

 

 

تفاوت میان قوطی کرم های تک جداره و دو جداره در چیست؟

قوطی کرم های تک جداره و دو جداره برای بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. با اینکه قوطی های کرم را به شکل تک جداره هم تولید می کنند؛ اما دو جداره ها به علل و عوامل زیر با کیفیت تر هستند:
⦁ زیبایی ظاهری شیک تر
⦁ مقاومت بالاتر نسبت به هر گونه ضربه
⦁ عملکرد به عنوان عایق با توجه به دو جداره بودن، کرم موجود در قوطی تحت تأثیر هیچ واکنش دیگری واقع نگردد.
⦁ کیفیت کرم درون قوطی بهتر حفظ می شود.
⦁ دو جداره ها علاوه بر درب اصلی، یک درپوش هم روی قوطی کرم دارند که از بروز نشتی کرم جلوگیری می کند.
⦁ کاربرد آن ها راحت تر است. چون به شکل پیچی باز و بسته می شوند.
⦁ هیچ بوی ناخوشایندی به کرم افزوده نمی گردد.
⦁ از خرابی محصولات آرایشی بهداشتی پیشگیری می کند.
به همین دلیل قوطی کرم دو جداره، کاربرد بیشتری نسبت به تک جداره دارد.

 

خرید و فروش انواع قوطی کرم تک جداره و دو جداره

یکی از بسته بندی های محصولات آرایشی بهداشتی به قوطی کرم تک جداره و دو جداره اختصاص می یابد. به همین جهت کسانی که در این زمینه فعالیت دارند؛ سعی می کنند تا از شرکت ها و کارخانه های پلاستیکی درخواست خرید این قوطی ها را داشته باشند. چون قوطی های کرم دو جداره هم از نظر ظاهری و هم از نظر مقاومت در برابر ورود هر گونه مواد شیمیایی و ضربه و فشاری مقاوم هستند. ضمن اینکه به راحتی در آب و انواع حلال های دیگر، حل نمی شوند و غیر سمی و بی بو هم هستند. به جهت کیفیت خوبی که قوطی کرم دو جداره دارد؛ از آن ها استفاده های زیادی می شود. ضمن اینکه قوطی های تک جداره نیز به علت ارزان قیمت بودن خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. در هر حالت شما می توانید این قوطی ها را در ابعاد و اندازه های مختلف برای کرم های مخصوص پوست در رنگ های متنوع خریداری کنید.

جستجو در سایت

جستجو کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *